3 x januar

Comments
25 responses to “3 x januar”
-
Så fine og stemningsfulle januarbilder…
Ønsker deg en fin dag
klem -
Ahh så VAKKERT! Heldige oss som bor i dette vakre landet <3 Ønsker deg og dine en herlig fredag! Klem fra meg
-
Nydelige bilder du byr på i dag! Jeg føler også alltid en dragning mot havet, men så er jeg jo født og oppvokst på kysten 🙂 Ellers riktig godt nytt år til deg og takk for det "gamle bloggåret"! Ser frem til å følge den fine bloggen din videre i 2012. Ha en fortsatt fabelaktig fredag og herlig helg! Klemmer
-
Nydelige! Må si jeg foretrekker januar 2012…;-) (tar de "vårdagene" jeg kan få jeg..) Hilsen fra elin
-
Så vakre bilder og fint sitat.
Og så utrolig vakkert og poetisk du skriver.
En lise å lese 🙂 -
Vakkert beskrevet både med ord og bilder. Liker så godt at sjelen blir mett.
Januarbilde 2010 gir min sjel ro.
Bente -
Artig å se bildene, nydelig:) Vi har det nok mest som dere hadde det i 2010…nedsnødd her i løpet av de siste par dagene;)
Go helg til deg:)
-
Så vakre bilder!
flotte minner 🙂God helg!
-
For en vakker utsikt dere har!!! Nydelige bilder!!
Vi har en seilbåt som ligger og dupper i vannet – men dessverre bor vi ikke til sjøen og har bare så vidt litt havutikt!!
Klem Heidi 🙂 -
Utrolig fine bilder. Ja havet er magisk. Ha en fin og koselig helg! 🙂
Hilsen allesistgut -
Det var fine januar bilder, og januar er egentlig en fin måned. Her er vi begynt med å vente på at sola skal komme tilbake. Er ganske lei av å ha det bekkemørkt de fleste av døgnets timer. Man blir så glad over at det kan være veldig lyst ute en formiddag. Nu går det mot lysere tider. Ønsker dokker ei go hælg. Mvh Tove.
-
Flotte bilder. Jeg må si meg enig med deg. Havet gir en egen ro. Jeg er oppvokst ved havet og savner den gode sjøluften. Men jeg er så heldig akkurat nå å ha kontor med utsikt over Oslofjorden så jeg ser iallefall sjøen hver dag. Og i dag var det ekstra pent med et utrolig flott lys.
Fine bilder du viser. Ha en fin kveld.
-
ja slikt får man sjelefred og sinnsro av!Vakkert!!!
God Helg!!!
toveklem:) -
Hello Anette
what wonderful journaling of the 3 same views and over the 3 years (perhaps national geographic may like to see that).
wishing you a lovely weekend ahead.
It is my day for a few hours to myself to go and have my colour done and a hair trim – doing the happy dance already – Ha!hugs
Have a wonderful day,
x
-
Hei på deg.
Nydelige januar bilder! Heldige oss som bor i et så vakkert land 😉
Ønsker deg en riktig fin fin helg.
Klem, Monica -
Vakkre bilder av flott landskap,må nok si jeg likte det siste bildet best,sån synes jo jeg en januar ska se ut.
Ønsker deg en god helgKlem Anita
-
Hei 🙂 det var veldig fint beskrevet …….veldig.
Liv
-
For en utsikt! Me love!
Fabelaktig lørdag ønskes deg og dine. Her er det hjemmekos med mannen, har sett fram til det hele uken. Det har liksom gått i 100 siden jeg begynte på jobb etter juleferien. Noen ganger er det å sitte hjemme og se på tv i armkroken ikke det verste man gjør.
I morgen er jeg hyret inn til tvillingfotografering, skrekkblandet fryd! Jeg kan jo ikke fotografere på proffnivå, får late som da *blunke*
maiaklem
-
Du har et maleri av en utsikt Anette, skjønner godt at du får fred i kropp og sjel av å nyte dette.
Håper du har en flott lørdag
klem fra anita s -
Guri malla… FOR en utsikt. Dette må jo både gi deg ro og inspirere deg på samme tid. Tre ulike bilder tatt på samme tid.. Det viser bare hvor spennende det er å følge med på hva naturen viser oss..
Skjønne ord både fra Ibsen og deg over :o)
TAKK for titten og klem fra meg!
-
Hei igjen og takk for råd og tips om maling av spisebord. Om du vil se det ferdige resultatet – så ligger det bilder på bloggen min nå:-). Hilsen fra Elin
-
Jeg likte "diktet" ditt, Anette, vakre ord som beskriver denne fasinasjonen så mange av oss har mot havet 🙂
Kjenner meg igjen, jeg trives så absolutt best i med nærhet til vannet, sjøen..dog, fjellheimen er aldri så vakker, er det ikke min favoritt plass.
Veldig artig å se disse tre bildene over 3 år, og jeg som trodde det var ille mye snø i 2011 så var det ennå mer i 2010 !!
Her skinner solen i vakre Bolsena, og vinteren er like grønn som bildet ditt fra januar 2012, ønsker deg en flott søndag og en fin uke, ciao
-
Vakkert!
Nydelig utsikt du har.
Det er noe jeg virkelig savner etter jeg flyttet!!!Fortsatt fin januarsøndag til deg:)
Klem tove -
alle er vakre..og nå er vel snøen tilbake hos deg også…?
så vakker utsikt dere har..))
klem
-
Nydelige bilder! Og jeg syntes utviklingen ser veldig lovende ut; neste år er det vår i januar tenker jeg 🙂


Leave a Reply