Å bli sett

Et vennlig ord koster ingenting og er allikevel den skjønneste av alle gaver. (Daphne du Maurier)

Jeg er så heldig og fått award x2! Først fra Elin og så fra Elin Anita. Tusen takk til to gode bloggevenner som betyr mye for meg! Dere er to flotte jenter! Har dere ennå ikke vært inne på bloggene deres, ja da har dere virkelig gått glipp av noe. Awarden, som forøvrig er laget av Elin, ønsker jeg å dele ut til noen flere søte jenter med kreative og inspirerende blogger. Det er Det hvite hjertetDrømmefabrikkenMin lune huleForever Love og Hjem og lykke. Takk for alle varme tilbakemeldinger!

Comments

10 responses to “Å bli sett”

  1. Elin med Draumesidene Avatar

    Du skulle fått ein heil bukett med slike av meg, men denne lyser så godt…

    Ha ein fin kveld kjære Anette!

  2. Sissel Avatar

    Den awarden har du virkelig fortjent!!!

    Jeg blir så glad hver gang jeg ser en kommentar fra deg på bloggen, du skriver så mye fint som varmer et hjerte i vinterkulden.

    Ha en fin helg!!

    Klemklemklemklem

  3. Barbros lille atelier Avatar

    Gratulerer med flott award! Vel fortjent!

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem

  4. Silje Avatar

    Næmen!! Tusen tusen takk! Nå ble jeg kjempeglad!! Ååååh det forrige innlegget ditt var bare såååå utrolig deilig…jeg formelig kjenner duften av nyvasket tøy på snoren og gresset under føttene…ååå jeg gleder meg sånn til våren! Ha en riktig god helg. Klem

  5. Linda Avatar

    Heisann.
    Gratulerer så mye med koselig award! Vel fortjent:)
    Og så leser jeg videre, og ser at du gir den videre til blant andre meg!!
    Tusen takk! Virkelig hyggelig. Det setter jeg STOR pris på:)
    Nå ble jeg glad:)

    Håper du og dine får en nydelig helg:)

    God klem fra meg ♥ ♥ ♥

  6. Mitt hvite hus Avatar

    heisan

    Så varm og nydelig blogg du har…

    Gratulerer med award…

    leste om din kjære hund… veldig trist når vi mister de firbente vennene våre…

    kjenner til sykdommen på rasen.. den er brutal og tøff den sykdommen..

    håper det går bra med dere..

    en fin helg ønskes deg..

    klem kerstin

  7. Ocean showroom Avatar

    Gratulerer med award!
    Kjempeflotte uteplasser her under! Jeg vil gjerne også gjøre noe med uteplassen, men helst vil jeg FLYTTE! Har fra første dag vi flyttet hit følt at det har vært en mellomstasjon. Jeg var gravid med Fabian og vi trengte større plass, så det ble litt hui- og hast-kjøp!Men det er veldig vanskelig å finne noe annet i dette området…men jeg gir ikke opp,håper stadig på å finne drømmeplassen!
    Ha en strålende lørdag!
    Klem, Lene

  8. Forever Love Avatar

    Hei min venn,
    Grattis med hyggelig velfortjent award og
    tuusen takk for at du gir den videre til meg. Jeg setter stor pris på den!!
    Håper du får en herlig lørdag.
    Stor varm klem fra meg.

  9. Pia Avatar

    Jeg er innom her i ny og ne, så jeg får legge igjen et hyggelig spor etter meg – du har en flott blogg og jeg liker godt sitatene du starter med!

  10. det hvite hjerte Avatar

    Kjære søteste Anette Willemine … ♥

    Tusen takk for skjønne ord & like skjønn
    Award fra deg
    og ikke minst gratulerer
    til deg også …!

    Veldig hyggelig å bli kjent med så
    mange søte jenter som man kan dra nytte
    av her inne med tips som deles hver dag
    jeg elsker denne verdifulle bloggingen …!

    Ha en fin lørdag, klem fra Ann-Christin
    ♥ Ha en fin lørdag ♥

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *