Et vennlig ord koster ingenting og er allikevel den skjønneste av alle gaver. (Daphne du Maurier)
Jeg er så heldig og fått award x2! Først fra Elin og så fra Elin Anita. Tusen takk til to gode bloggevenner som betyr mye for meg! Dere er to flotte jenter! Har dere ennå ikke vært inne på bloggene deres, ja da har dere virkelig gått glipp av noe. Awarden, som forøvrig er laget av Elin, ønsker jeg å dele ut til noen flere søte jenter med kreative og inspirerende blogger. Det er Det hvite hjertet, Drømmefabrikken, Min lune hule, Forever Love og Hjem og lykke. Takk for alle varme tilbakemeldinger!

Leave a Reply