C O R A L

Når du gir gode råd, så forsøk bare å hjelpe – ikke å behage. (Solon)
Hei, alle fine!
Jeg forsetter min presentasjon av farver vi vil komme til å se mer av denne våren og sommer,
både innen klesmote og interiørprodukter.
Korall er en vakker farve som kan være fin alene eller sammen med andre farver. Den vil komme i et vell av nyanser og her viser jeg noen av dem. Noe for enhver smak. Mal en vegg eller kanskje bare en liten krakk. Personlig synes jeg korall i de friske nyansene er finest i små doser, men kan også se noen av de blekere nyansene kan være lekre å bruke her hjemme.
Er dere klare for mer korall?
+
Anette Willemine
Moodboard: Sunhome, Foto: Produsentene/Pinterest
Hermes, vår/sommer 2013

Erdem, vår/sommer 2013

Lugar Encantado vår/sommer 2013, My Louiscious Life 

Sonoe Kinoshita/Pinterest

Comments

22 responses to “C O R A L”

  1. evalevabo Avatar

    Oja korall kommer nog väldigt starkt.
    Läckert till grått vitt..,brunt.
    Kram
    Eva

  2. Helen Avatar

    Wow, dette var moro å se…føler meg skikkelig trendy nå, har akkurat fått malt opp vegger i vårt nye bad (Italia) og det er i den lyseste korall fargen…;)

    Her i Italia, en veldig typisk farge på bad, og andre rom for den saks skyld…men, mere uvant hjemme i Norge !

    Ciao

  3. ~SerendipityCat ~ Avatar

    Korall er en nydelig vårfarge synes jeg. Den blir nok å se både på negler, antrekk og blomster hjemme hos meg. 🙂 Fint med slike vårpresentasjoner, da glemmer man liksom januarmørket litt!

  4. fam gab Avatar

    Veldig lekkert! Særlig når man får litt farge på kroppen, tenker da på klær ;D

    Ha en fin kveld, Anette Willemine!

  5. Rene Linjer Avatar

    Lekker farge, men usikker på om den passer her hjemme. Den sniker seg nok inn likevel ifm borddekking og på klær. Ønsker deg en super uke.

  6. Nicoline Avatar

    Veldig fin farge ja! Hvor mye jeg kommer til å bruke av den er jeg usikker på, men noen små detaljer vil nok komme. Klem Nicco

  7. PIAZZAN Avatar

    älskar den där färgen …

    Kram och ha en fin vecka.

    Pernilla

  8. Ruter & Hjerter Avatar

    Fargen er så smashing! Kommer til å bli brukt i tøy og litt i blomster her;)))

  9. Precious Home Avatar

    En nydelig farge! Jeg foretrekker korall på klær og assosoarer fremfor interiør, men det er jo smak og behag. En pute og noen lys skulle jeg alltid unnet meg:)

    Ha en fin kveld!

  10. Fru Hansens Kreativiteter Avatar

    Nydelig !!
    Litt av den fargen fresher opp , både inne og ute 🙂
    Nydelig på klær, mest sommerklær i den fargen må
    jeg innrømme 🙂
    Ha en fin fin kveld 🙂
    klem klem :))

  11. Hege Avatar

    Herlig farge:-) Jeg har et skjerf og flere armbånd i denne fargen, fresher skikkelig opp.
    Hege

  12. Fru Fransen (Marianne Dragon Waagan) Avatar

    Wow så flott inspirasjon:) Det blir nok noe på meg i denne fargen i løpet av våren.

    Ha en riktig fin kveld:)
    Klem fra Marianne

  13. Fire Hjerter Avatar

    Liker egentlit korall veldig godt. Men da først og fremst i klær og ikke så mye på hjemmebanen. Kjøpte litt sommer og vår klær i korall sist sommer og det er jo veldig fint til en litt sommerbrun hud. Hadde også en neglelagg i korall somjeg likte godt. Hmm, nesten så jeg begynner å glede meg til sommeren og ikke minst våren nå.

    Ha en fin tirsdagskveld
    Klem

  14. Anonym Avatar
    Anonym

    Hei igjen Anette!
    Vet du, jeg er egentlig ikke så klar for korall heller jeg. Sær? Jeg? Neida, jeg kan til nød strekke meg til et par puter eller en blomst. Og korallfargede roser i haven om sommeren er jo lekkert da. Blir spennende å se hvilke farger som vil dominere mormorhuset denne våren og sommeren. Ha en fin tirsdagskveld da du. Kan jeg bruke mailen på siden her om jeg vil sende deg noen ord? hilsen Berit

  15. Fru Tunheim Avatar

    Ja takk til den korallfargede Birkinbagen…

  16. Har en drøm... Avatar

    Korall er nydelig, spesielt mot sommerbrun hud:)
    Men i interiøret, der er jeg litt mer skeptisk…
    Tipper likevel det dukker opp NOE:)

    Ha en fin fin dag ♥

  17. Guttemamma Avatar

    Jeg synes det er nydelig, jeg!! Og inspo-bildene dine gjør meg helt sikker!! Klem

  18. (eddas) Avatar

    Ja det er en alldeles nydelig farve……går mot vår nå:)
    fin dag til deg
    klemklem

  19. MittSitt Avatar

    For et nydelig innlegg , stråler energi og glede av denne fargen.
    Virkelig flott satt sammen.
    Tusen takk for så hyggelig hilsen på bloggen min, det ble jeg veldig glad for.
    Ønsker deg en flott vinter dag.
    Mvh Karianne Vikse

  20. Anonym Avatar
    Anonym

    Hej!
    Härlig färg o underbara bilder!
    Såg ditt inlägg på evalevabo och om du undrar varför hon får sådana inlägg, så läs dessa inlägg som handlar om henne:
    http://houseofphilia.blogspot.se/2013/01/nu-blir-det-ett-sant-dar-inlagg-igen.html
    samt
    http://pernillawahlgren.se/pernillas-blogg/stellanevatessajapp-osv-ge-dig-nu.html
    Ville bara varna dig i all vänlighet.
    Tack för en underbar blogg.
    mvh Anna

    1. anette.solheim@gmail.com Avatar

      Hei, Anna!
      Dette var ikke noe hyggelig å lese. Det høres ikke bra ut, uansett hvem denne personen er, så er det bare trist at mennesker kan skrive og mene slike ting.

      Takk for søte ord om min blogg! Du er hjertelig velkommen tilbake! 🙂
      Ønsker deg en fin uke!
      mvh Anette Willemine

  21. 7th-heaven Avatar

    Nydelig farge:) sprekt og sommerlig.
    Klem,Line

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *