C O R A L

Comments
22 responses to “C O R A L”
-
Oja korall kommer nog väldigt starkt.
Läckert till grått vitt..,brunt.
Kram
Eva -
Wow, dette var moro å se…føler meg skikkelig trendy nå, har akkurat fått malt opp vegger i vårt nye bad (Italia) og det er i den lyseste korall fargen…;)
Her i Italia, en veldig typisk farge på bad, og andre rom for den saks skyld…men, mere uvant hjemme i Norge !
Ciao
-
Korall er en nydelig vårfarge synes jeg. Den blir nok å se både på negler, antrekk og blomster hjemme hos meg. 🙂 Fint med slike vårpresentasjoner, da glemmer man liksom januarmørket litt!
-
Veldig lekkert! Særlig når man får litt farge på kroppen, tenker da på klær ;D
Ha en fin kveld, Anette Willemine!
-
Lekker farge, men usikker på om den passer her hjemme. Den sniker seg nok inn likevel ifm borddekking og på klær. Ønsker deg en super uke.
-
Veldig fin farge ja! Hvor mye jeg kommer til å bruke av den er jeg usikker på, men noen små detaljer vil nok komme. Klem Nicco
-
älskar den där färgen …
Kram och ha en fin vecka.
Pernilla
-
Fargen er så smashing! Kommer til å bli brukt i tøy og litt i blomster her;)))
-
En nydelig farge! Jeg foretrekker korall på klær og assosoarer fremfor interiør, men det er jo smak og behag. En pute og noen lys skulle jeg alltid unnet meg:)
Ha en fin kveld!
-
Nydelig !!
Litt av den fargen fresher opp , både inne og ute 🙂
Nydelig på klær, mest sommerklær i den fargen må
jeg innrømme 🙂
Ha en fin fin kveld 🙂
klem klem :)) -
Herlig farge:-) Jeg har et skjerf og flere armbånd i denne fargen, fresher skikkelig opp.
Hege -
Wow så flott inspirasjon:) Det blir nok noe på meg i denne fargen i løpet av våren.
Ha en riktig fin kveld:)
Klem fra Marianne -
Liker egentlit korall veldig godt. Men da først og fremst i klær og ikke så mye på hjemmebanen. Kjøpte litt sommer og vår klær i korall sist sommer og det er jo veldig fint til en litt sommerbrun hud. Hadde også en neglelagg i korall somjeg likte godt. Hmm, nesten så jeg begynner å glede meg til sommeren og ikke minst våren nå.
Ha en fin tirsdagskveld
Klem -
Hei igjen Anette!
Vet du, jeg er egentlig ikke så klar for korall heller jeg. Sær? Jeg? Neida, jeg kan til nød strekke meg til et par puter eller en blomst. Og korallfargede roser i haven om sommeren er jo lekkert da. Blir spennende å se hvilke farger som vil dominere mormorhuset denne våren og sommeren. Ha en fin tirsdagskveld da du. Kan jeg bruke mailen på siden her om jeg vil sende deg noen ord? hilsen Berit -
Ja takk til den korallfargede Birkinbagen…
-
Korall er nydelig, spesielt mot sommerbrun hud:)
Men i interiøret, der er jeg litt mer skeptisk…
Tipper likevel det dukker opp NOE:)Ha en fin fin dag ♥
-
Jeg synes det er nydelig, jeg!! Og inspo-bildene dine gjør meg helt sikker!! Klem
-
Ja det er en alldeles nydelig farve……går mot vår nå:)
fin dag til deg
klemklem -
For et nydelig innlegg , stråler energi og glede av denne fargen.
Virkelig flott satt sammen.
Tusen takk for så hyggelig hilsen på bloggen min, det ble jeg veldig glad for.
Ønsker deg en flott vinter dag.
Mvh Karianne Vikse -
Hej!
Härlig färg o underbara bilder!
Såg ditt inlägg på evalevabo och om du undrar varför hon får sådana inlägg, så läs dessa inlägg som handlar om henne:
http://houseofphilia.blogspot.se/2013/01/nu-blir-det-ett-sant-dar-inlagg-igen.html
samt
http://pernillawahlgren.se/pernillas-blogg/stellanevatessajapp-osv-ge-dig-nu.html
Ville bara varna dig i all vänlighet.
Tack för en underbar blogg.
mvh Anna-
Hei, Anna!
Dette var ikke noe hyggelig å lese. Det høres ikke bra ut, uansett hvem denne personen er, så er det bare trist at mennesker kan skrive og mene slike ting.Takk for søte ord om min blogg! Du er hjertelig velkommen tilbake! 🙂
Ønsker deg en fin uke!
mvh Anette Willemine
-
-
Nydelig farge:) sprekt og sommerlig.
Klem,Line





Leave a Reply