Teater og julekonsert

Comments
8 responses to “Teater og julekonsert”
-
Hei
Er bare innom for å ønske deg en herlig førjulstid :O)Klem Kirsti
-
Takk for supre julegavetips!! Er helt enig med deg:) Dette er supre gaver til de som "har alt"!
Jeg har ikke vært på noen konserter ennå, men jeg skal på Oslo Gospel Choir sin julekonsert … min søster synger i koret, så den konserten må jeg få med meg hvert år;)Ha en super dag!
Klem Anette:)
-
Herlig…kan tenke meg den konserten ga gåsehud.:-) koselig med teater..Heldig dere 🙂
Heng i stroppen så godt du kan.:-) Ta en pust i bakken innimellom, vist du klarer.:-) Klem fra Gry -
SÅ MYE DEILLIG KULTUR du har fått med deg da…Kunne tenke meg det samme….NESTE år…HÅPER JEG DA…KOS DEG MASSE MED KVELDEN OH HA EN NYYYYDELIG UKE =)
-
Så koselig, har funnet ut at jeg må kjøpe Fanny & Alexander på DVD….koselig film.
Kos deg masse på konserter og teater!
-
Så koselig med teater og konserter….det er jo så hyggelig……har desverre bare fått med meg en forestilling med Banjo Kari og Erik Disen….det var på et lite etablissement på Thorsov…..det handlet om gamle dager på Sagene….det var veldig morro….
Skulle jo ha hatt med meg en julekonsert og:(
Men en rekker ikke alt….
I dag er det Sverige på tapeten:)
Ha en kos dag Anette….
klemmer til deg… -
Jeg er veldig glad i å gå både på konsert og teater ;o)
Mebn rekker ingen av delene nå før jul…
God tirsdag ;o)
Klem J. -
Har akkurat sett Fanny &Aleander jeg og,kjempeflott synes jeg!! Ellers er det kultur på barnas prinsipper,sett Teskjekjerringas julestri,Reisen til julestjernen og til helgen er det Putti Plutti Pott…
ha en fin kveld videre og klem fra meg



Leave a Reply