Gyllent skinn og gylne toner i mote og interiør

Kjennskap til egen sårbarhet er en forutsetning for å kunne respektere andre menneskers grenser. (Kathrine Aspaas)
Hei, alle gode!
Da gikk på ungdomsskolen fikk jeg en skinnsekk. Kamelfarvet, mykt skinn. O’lykke! Den ble en kjær følgesvenn gjennom mange år, og jo eldre den ble, dess finere så den ut.
Slik er det med alt skinn av god kvalitet. Fint å se at skinn igjen er å se, både i motebildet og innen interiør. Skinn har alltid vært tilstede, men nå har den fått et sterkere fokus enn på en stund. Fortsatt liker jeg best den gyldne varianten, og jeg har sett meg ut ting jeg gjerne kunne tenke meg, både av interiør og mote.
I dag har jeg laget et moodboard av møbler, tapet, tekstil og aktuell mote. Jeg synes farvene er så vakre, og jeg liker spesielt godt kombinasjonen kamelfarve og ulike blåtoner. Hva synes dere?
Ha en fin kveld!
*
Anette Willemine
Moodboard Anette Willemine Solheim
Foto Casamance
Foto Styling in Style
1. foto Camel Carol Reed Design, 2. foto fra Trove interiors.

Foto Pinterest

Veske Hamilton Satchel fra Michael Kors
Foto Trevor Tondro

Tapet Crayford-Paisley og New Safari End Table fra Ralph Lauren

Comments

5 responses to “Gyllent skinn og gylne toner i mote og interiør”

  1. Helen Avatar

    Artig å se denne farge combo'n her !

    Var innom Max Mara her om dagen (Italia) og fikk med deres tykke katalog, som viser hele kolleksjonen, der var det enorm fokus på Kamelhårsfrakken i ulike modeller…samt gamle bilder, som viste den fra 1970 tallet, på italienske kjendiser.

    Såklart kamelfarge er og blir en klassisker, og nå også i møbler, tro?

    1. anette.solheim@gmail.com Avatar

      Kan tenke meg du fant mye lekkert der. 🙂
      Jeg har alltid likt denne farven i klær og interiør, så det er morsomt å se den komme mer i fokus.
      Ønsker deg en deilig onsdag!
      Klem

  2. Vicky Holmedal Avatar

    Fasineringa farge combo. Jeg liker karamell og mørk blå ♥

    Vil du være med min blogg giveaway? ta en titt 😉

    Klem,
    Vicky

    1. anette.solheim@gmail.com Avatar

      Ja, det er en vakker kombinasjon med blått og kamel.
      Ha en fin dag!
      Klem

  3. Anonym Avatar
    Anonym

    Fint med noen farger igjen ! Alle disse toner av gyllent og brunt , lekkert … Nesten så jeg føler det fargeløst med alt det hvite her 🙂 Men slik er det . Moten forandrer seg hele tiden . Skal en henge med på den karusellen ,må en ha stinn lommebok 🙂
    Du presenterer nok en gang mange vakre bilder til inspirasjon og glede for mange 🙂
    Ikke rart så menge leser bloggen din 🙂 Du er best 🙂
    Ønsker deg en fin helg . Klem fra Liv

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *