(Olav H. Hauge)
Nysminket kjøkken

(Olav H. Hauge)
Comments
34 responses to “Nysminket kjøkken”
-
Heisann, så fint det vart! Og takk for tips om maling som tåler ein vask, det er notert 😉
Ønsker deg ei strålande helg! Lørdag skal me feire ein kompis som blir 40 ved å gå ein flott skitur i lag (40 stk) og så fortsette feiringa med fest om kvelden! Gleder meg, klem Kjersti
-
Takk for det, Kjersti. 🙂
Hørtes morsomt ut med skitur og feiring! Ha en glad helg! Klem
-
-
Sval sjø er en nydelig farge. Malte mine kjøkkenskaper på sjøbua med denne fargen. Fin farge i den lyssettingen som er ute ved sjøen.
-
Det hørtes ut som en fin farve å ha i en sjøbod også. 🙂 Vi ligger også ved sjøen og det er noe med dette lyset. Fin helg til deg. 🙂
-
-
Hei, WOW så nydelig – jeg elsker jo fargen blå og denne ble jo perfekt hos deg. klem Siv:-)
-
Takk for det, Siv. Jeg er veldig fornøyd. Fin helg til deg! Klem
-
-
Så flotte bilder, og så fantastisk fint kjøkken! Bare navnet "sval sjø" gjør jo at en drømmer seg bort.. 🙂
-
Takk for det! Ja farven er enda finere i virkeligheten. 🙂 Ha en god helg!
-
-
Så lekkert det ble!! Det var en nydelig farge. Veldig smart med sånne bildelister til kokebøker 🙂
-
Takk for det, Line! Ha en fin helg!
-
-
Åååå så utrulig lekker farge,du har det bare så nydelig og klarer å skape det så flott rundt deg,ein fryd å titte innom og sjå bildene dine:)
Eg må bli flinkere til å få inn meir farger,det er så fint med farger:)Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian-
Tusen takk, Lillian! Du er søt! Ha en deilig helg! Klem
-
-
Hei på deg
Jeg ble vist borte en liten stund ,trengte en liten "interiør pause"
Men nå er jeg tilbake for fullt.
Jeg er jo som sagt oppslukt i min nye hobby, i tillegg skal jeg og min kjære gifte oss til sommeren.Så litt annet har jeg hatt å drive med.
Men sånn er det i blandt.
Kjempe lekker den nye fargen på kjøkkenet ditt,herlig vår inspirasjon hos deg.
Klem Heidi-
Takk for det, Heidi! Så spennende med bryllup til sommeren. 🙂 Ja, da tenker jeg du har en del å forberede. <3 Ha en deilig helg! Klem
-
-
Så fint! 🙂 Bildelister er bare helt gull. Vi har ikke så stort kjøkken og har satt opp to stykker, jeg har i grunn lyst på to til…
Ha en superduper kveld. Straks er det helg igjen! DEiiilig!
-
Ja, ha en deilig helg! 🙂
-
-
Dette ble lekkert! Nydelig farge. Elsker kjøkkenet ditt! Mange fine detaljer her.
Klem:)
-
Tusen takk! Fin helg til deg! Klem
-
-
Så utrolig lekkert kjøkken du har ! Ryddig og innbydende . Fargen ser flott ut ! Lys og fager ,som deg :)Å pusse opp gjør en glad,forandring fryder 🙂 Mye jobb,men strevet verdt:) Ønsker deg en flott helg:) Klem fra Liv
-
Tusen takk, Liv! Hi, hi, det var maskeringen som tok mest tid, faktisk. 🙂 Ja, man blir i godt humør av slike små forandringer som noen liter maling kan gi! Ønsker deg en strålende helg, min venn! Klem
-
-
Fantastisk lækkert køkken, så smukt og lyst! Flot arbejde, det er altid skønt med nymalede vægge og er helt vild med hylden, smuk detalje! HA en rigtig dejlig weekend og tak for dine smukke billeder:0)
-
Tusind tak, Mette! Du er vel sød! Ja, jeg er vild med den nye farve i køkkenet. Det er faktisk endnu bedre end jeg havde håbet på.
Ønsker du en dejlig weekend, min ven. <3 Knus
-
-
Så delikat kjøkken dere har…men jeg lurer på om ikke kokebøkene blir lett fulle av fett og stekeos fra komfyren? Jeg tenkte også på å gjøre noe lignende, men har ikke prøvd det ut enda.
-
Tusen takk! Vet du, jeg tror ikke det kommer til å bli noe problem, jeg kan nemlig ikke fordra et kjøkken som ikke er rent. Bøkene vil derfor ikke rekke å bli fulle av fett, siden jeg vasker godt etter hver gang jeg har brukt komfyren. Dessuten så vil kokebøkene våre alternere plass ofte, ettersom hva vi skal lage av mat. 🙂 Ønsker deg en deilig helg!
-
-
Superfint det ble, mamma!! Enkelt og pent!
-
Takk, Snuppelupp! <3
-
-
Vakkert!!
-
Tusen takk, Tanja!
-
-
Så lekkert kjøkken! Likte den lille hvite "trappen" på benken, hvor er den fra/hvilket merke?
Anne Mari
-
Takk for det! Den har jeg nettopp kjøpt på Ikea. Du kan skru sammen ulike deler. Smart og enkelt. 🙂 Fin helg til deg!
-
-
fint i köket.
Ha en bra kväll.
Kram
Hanna -
Så utrolig nydelige bilder hos deg Anette, her oser det vårstemning lang vei! Jeg digger kjøkkenet ditt, det er så delikat og oversiktlig. Likte veggen før også jeg, men denne fargen var bare helt nydelig. Nå er det den først vårmåneden og det begynner å synes i heimen. Det er så deilig med litt farger i kriker og kroker. Her ble det også kjøpt kirsebærgrener i dag, gleder meg til de springer ut 🙂
Nå har jeg meldt meg på Skeidar-treffet 4. april. Gleder meg masse til å se deg igjen, nå er det alt for lenge siden sist. Ha en herlig helg!
Klem
Anett -
Nydelig med den fargen til benkeplatene på kjøkkenet ditt, har selv tenkt å male spisestuen i en blåfarge, så dette var fin inspirasjon 🙂
-
Deilig og rolig fargesammensetning. Du har det så lekkert 🙂




Leave a Reply