Ralph Lauren vårnytt

La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg. (Marie Curie)

Ralph Lauren har kommet med to nye lekre kolleksjoner denne våren; La Plage og Le Grand Hotel. La Plage er tuftet på elementer og inspirasjon fra sjø og kyst. Rolige, og uendelige variasjoner av maritime blåtoner og hvitt, kombinert med rustikke detaljer, preger tekstiler og produkter i serien.
Le Grand Hotel er hakket mer elegant og klassisk i uttrykksformen. Sofistikerte tekstiler i maritime farver; hvitt, creme og dyp marine, og en touch av glamorøs gull. Alt for å sette deg i stemningen av å være på rivieraen. Kanskje du kan tenke deg en fornyelse?
Ønsker dere alle en deilig dag! Her er det nydelig sol. Tror sannelig jeg lager meg en kopp te, og setter meg ut i solveggen en liten stund.
Klem fra Anette Willemine

Foto: Ralph Rauren

Comments

24 responses to “Ralph Lauren vårnytt”

  1. Sissel Avatar

    Hei vennen!

    På bloggen min ser du bilder av skålen som jeg har laget, og det var ikke så lett som det så ut til. Kan love at det kom noen gloser, men det tok meg mindre enn en halv time å lage den. Endte opp med å bruke både dobbelsidig tape og til slutt litt teppetape…

    Men resultatet er jeg fornøyd med…

    Ha en fin dag!

    Klem

  2. Jorid ♥ Noe på Hjertet Avatar

    Hei min venn ♥
    Så herlige bilder, friskt.

    Ha en fin dag!
    Klem Jorid

  3. Hege fra Ditt og Datt Avatar

    Hei!
    Her var det mye fint..*sukk*
    Nesten litt farlig å stille innom;)
    Ha en fin dag!
    Klem Hege

  4. Landlige Hjem Avatar

    Vakre bilder Anette, masse inspirasjon å hente her! Blått er en fin farge 🙂 den stolen med penslene på var nydelig!!
    Åå så snillt av deg, takk takk!! Å takk for fine ord .)
    Håper du kom deg opp i dag da .)
    ønsker deg en herlig solig dag videre!!
    Vårlig klem Anki

  5. Line fra huset på landet Avatar

    Oj, så mye maritimt fra RL. Jeg er velig glad i de stripete stoffene og taptene som kommer nettopp derfra jeg. Fornye meg..vel, har ivertfall bestemt meg for en slik beige tapet med tykke og tynne striper på gutte/tenåringsrommet når det kommer opp. Da vil jeg absolutt anta at noen slike maritime effekter kommer inn dit også…sammen med litt tøft skinn.
    Ønsker deg en fin dag i solveggen. Her skinner solen også. Deilig med brede striper av sol inn på kjøkkenet 🙂
    Klem,Line

  6. Jannicke Avatar

    Helt nydelig!
    Fikk inspirasjon til sommerhuset her..
    Bildet med benken likte jeg spesielt godt!

    Klem J.

  7. Fro (Idyll på landet...) Avatar

    Så flotte bilder! Mange vakre ting her, hadde jeg hatt hus ved sjøen skulle jeg hentet mye inspirasjon i disse bildene!

  8. Hege`s Cute N Cool Blog Avatar

    Herre Jemeni hvor lekkert!!!

    Utrolig lekre bilder av lekre ting , har et sommerhus som er nybygd , og ville innrede deler av det med sittebenk og puter…så nå fikk jeg INSPIRASJON ifra den flotte lekre benken som du visste bildet av her :o))) SMIL!

    Kjempekoselig at du ville følge mej videre :o))Jeg har hatt dej en stund på bloggen min :o))
    Kjempefin blogg har du, og håper du koste dej med te i solveggen :o) Skal bli GODT med vår og sommer….;o))

    Klemmer fra mej :o)

    Klemmer fra mej til dej :o)

  9. Dronning Maud Avatar

    Dette er veldig meg:)skal ha den ene tapeten til Leopold sitt rom:)

  10. Miss Mette Avatar

    Hei Anette Willemine…
    Så herlige bilder! Ralph Lauren har bare så mye lekkert, en fryd og hvile øynene på… Blått er jo også bare lekkert da, og er vist årets trendfarge! Ønsker deg en fortsatt strålende dag og kos deg i solveggen… her regner det i bøtter og spann… *smil* Klem fra Mette

  11. Barbros lille atelier Avatar

    Her er det mye lekre bilder å se som alltid:-) Ralph Lauren har utrolig mye flott! Takk for inspirasjonen!

    Klem

  12. Cosmos Avatar

    Flotte bilder dette her.
    Kommer nok mye flott nå til våren
    Åh som jeg gleder meg til den er her:-)

  13. Linda Avatar

    Bærre lækkert!! 🙂

    En fin onsdagskveld ønskes deg:)

    Klem Linda

  14. Anita fra hjerterommet Avatar

    her var det masse nydelig som jeg gjerne kunne tenkt meg på hytta:)

  15. KATE ♥ Avatar

    Det er så fint!

  16. Thelma Louise Avatar

    mye fint, minner om artwood…vært på skeidar og sett nye avd til artwood der ? fikk reklame i dag..så lekkert ut.:-)

    dagene nytes ja.:-)

    hva var det dere hadde sett på ?

  17. ELIN Avatar

    Hei, så masse flott bilder til insirasjon. Håper du har kost deg i solveggen 🙂 Klemmer fra Elin

  18. Anne Avatar

    Hei hei!
    Nydeleg kolleksjon frå Ralph Lauren:) Elskar blåfargane dei brukar.
    Gode tips til maling av golv under her:)
    Ha ein koseleg kveld!
    Klem Anne

  19. CHÂTEAU DE KONSTANSE Avatar

    Lekkert, lekkert!
    Nå kan sommeren bare komme:-)

    Ha en fortsatt fin uke!

    Cat:-)

  20. Kristin Avatar

    Dette var virkelig flott! Elsker kombinasjonen med turkis og gull – rett og slett vakkert! Takk for en inspirerende post 🙂

  21. elinAnita (eddaskreativiteter ) Avatar

    Ja…ser det er mye rakved ute og går..plukket litt på Ylvingen sist sommer…tror jeg skal fylle opp bilen denne sommeren…og så begynne og snekre litt:)Laget meg jo et hylleskap på sløyden i 7 klasse…så skulle vel ordne seg det he he
    kos deg snuppa…
    eddaKlemmer til deg..

  22. Stylizimo Avatar

    Å, for en herlig kolleksjon!
    Jeg er en stor fan av Ralph Lauren selv…

    Var faktisk inne på siden til RL for noen dager siden, og så ikke denne. Da er den vel rykende fersk da? Og jeg som nettopp har blogget om det gamle jaja..
    Takk for fin inspirasjon….

    Nina

  23. Anonym Avatar
    Anonym

    Heya i'm for the first time here. I came across this board and I to find It really helpful & it helped me out much. I am hoping to give something again and help others such as you aided me.

    Look into my web blog; Ralph Lauren Outlet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *