Stilleben

Comments
11 responses to “Stilleben”
-
Nydeleg vakkert!
e
-
Jeg liker disse flotte bildene!
Ha fortsatt en fin dag. 🙂 -
Sorry, I cannot speak norwegian. A glad dag, bei uns einen glücklichen Tag wünsche ich dir! And i love your inspirations and pictures. Peter Esdaile is an wonderful artist. I am fascinated from his pictures.
I although have 3 kids at the age of 29,26 and 21 – two girls and one boy and they and my husband are the best of my life.
Kind regards
Christine -
Så utrulig nydelige bilder,så vakkert:))
Ein fin fin kveld til skjønne deg!
Klem fra Lillian -
Nydelige fargesammensetninger og flotte bilder! Du er ikke bare flink med interiør, men en utrolig flink fotograf også.
Fortsatt fin kveld til deg. Hilsen Berit -
Wowwww Anette…i love these pictures !!!…love from me…xxx..
-
Nydelige bilder ♥
Elsker små stilleben ja:) -
Hello Anette!
This is amazing, I love the white plate beneath and everything about it 🙂xx Lyriel
spittingdragon.blogspot.com/ -
Vackert….
Klem Lisa -
Så lekkert. Ja, av og til når inspirasjonen for stileben er over meg……plutselig når noe ligger foran meg og jeg tenker den, den og den blir fin sammen 🙂 Men nå er det mest produksjon på meg. Jeg er så av og på med det meste.
Ble det James Bond ? "blinkesmilefjes"
Randi -
Kjære Anette W, tuusen takk for nydelige komplimenter på bloggen min! ..Veldig kjekt å bli funnet tilbake til, etter at bloggen har ligget brakk i noen måneder stakkars… Det gir en boozt til å fortsette bloggingen som før! ,,,Den som kunne ta bilder slik som du kan, dette ser jo helt fantastisk ut! Du er så dyktig i det du gjør, keep up the good work, veldig behagelig å hvile øynene på dine ting 🙂
God klem fra Mona



Leave a Reply