Man skal være – tror jeg visst –
realist,
men på ingen måte fatalist,
og i grunnen optimist,
samt fremfor alt og først og sist
idealist.
(Nils Simonsson)
Ønsker alle en nydelig lørdag! Stup inn dagen! Uten frykt! Kun i glede!
Solskinnsklem fra Anette Willemine

Leave a Reply