Stup i det!

Man skal være – tror jeg visst –
realist,
men på ingen måte fatalist,
og i grunnen optimist,
samt fremfor alt og først og sist
idealist.

(Nils Simonsson)

Ønsker alle en nydelig lørdag! Stup inn dagen! Uten frykt! Kun i glede!
Solskinnsklem fra Anette Willemine

Foto: Cottage Coastal Store 

Comments

11 responses to “Stup i det!”

  1. Anita S Home and Wine Avatar

    Så sant så sant… Ønsker deg en flott lørdag i vårsolen – klem anita s

  2. Monaslykke Avatar

    I Trøndelag er det også sol, og nå skal jeg faktisk spenne på meg skiene og gå i marka.
    Ønsker deg også en vakker dag!
    Mvh. Mona

  3. Jannickes Hjemmekos. Avatar

    Fint innlegg, med ord til ettertanke. Noen ganger er det godt å bare kaste seg ut i ting. Kanskje vi går på trynet en og annen gang, men uansett; en erfaring rikere. Ønsker deg en god helg. Klem fra meg

  4. Line fra huset på landet Avatar

    Ho ho…will do ! :))
    God lørdag Anette;)
    Klem,Line

  5. Miss Mette Avatar

    Fint skrevet ♥ og ja, det gjorde jeg i dag 🙂
    Deilig… Ønsker deg en strålende helg.
    Klem fra Mette

  6. FruFly☆Heidi Avatar

    Herlig oppfordring – og oppmuntring! God helg, fine du!♥ Klem Heidi

  7. Line fra huset på landet Avatar

    Puhh..takk Anette! Jeg trengte den oppmuntingen angående hekken min:))
    Da satser jeg på at din far har rett. Nå er det gjort likevel, så får vi bare se. Min mann tok grep her et år og beskjærte epletrærne våre noe grådig, og ifjor fikk vi masser med epler. Så det kan jo ikke være sååå ille?!! Nei, jeg satser på at det du sier er riktig.. og det passer idag med din tittel. Jeg har kastet meg ut i det 😀

    God klem, Line

  8. FruLisa Avatar

    Artig bilde og fine ord jeg skal ta med meg på veien:-)

    ha en fin fin lørdagskveld

    klem

  9. Ocean showroom Avatar

    Jeg stuper!:)Håper jeg kommer opp igjen;)
    Ha en fantastisk helg, Anette Willemine!
    Alltid koselig å besøke deg her på bloggen!
    klem, Lene

  10. Thelma Louise Avatar

    Hej.:-) herlige stupedame..Minner litt om saltpastill esken.:-)

    Tusen takk.:-) Men hun er nok ikke 18 år enda.:-)
    Hvor fikk du det fra ? :-))

  11. Guttemamma Avatar

    Dårlig på å stupe…i begge betydninger…
    klem♥

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *