Beveg deg ofte der minnene lever. ( Stephen C. Paul)
En reise til Danmark. Et farvel med en kjær. Hvordan kan kjærlighet gjøre så vondt?
Foto: Anette Willemine

Huff, det var trist å høre ..
God klem til deg 😉
Så trist! Livet er dessverre ikke bare lett og herlig, det innebærer også slike ting som man ikke synes noe om…. Jeg tror nok at vi en vakker dag ses igjen, vi får håpe det.
Stor varm klem til deg som sliter litt nå!
Sender over en STOR og VARM klem…<3
Trist å høre.
God klem til deg!
Ja trist….:(
Jeg sender en klem. Noen ganger er det sånn at ord ikke behøves, bare at man er der. Ønsker deg og dine alt godt. Mvh Tove
Uff,det var trist å høre:( Sender mange gode tanker og en klem til deg og dine.
Varme tanker sendes deg !
Så vakkert mitt i sorgen!
Klem Anna
Leave a Reply