Under et Magnoliatre

Beveg deg ofte der minnene lever. ( Stephen C. Paul)
En reise til Danmark. Et farvel med en kjær. Hvordan kan kjærlighet gjøre så vondt?
Foto: Anette Willemine

Comments

9 responses to “Under et Magnoliatre”

  1. Potrina Avatar

    Huff, det var trist å høre ..

    God klem til deg 😉

  2. Desiree Avatar

    Så trist! Livet er dessverre ikke bare lett og herlig, det innebærer også slike ting som man ikke synes noe om…. Jeg tror nok at vi en vakker dag ses igjen, vi får håpe det.

    Stor varm klem til deg som sliter litt nå!

  3. STYLIZIMO Avatar

    Sender over en STOR og VARM klem…<3

  4. allesistgut Avatar

    Trist å høre.
    God klem til deg!

  5. Anonym Avatar
    Anonym

    Jeg sender en klem. Noen ganger er det sånn at ord ikke behøves, bare at man er der. Ønsker deg og dine alt godt. Mvh Tove

  6. Tommensgirl Avatar

    Uff,det var trist å høre:( Sender mange gode tanker og en klem til deg og dine.

  7. Helen Avatar

    Varme tanker sendes deg !

  8. Hjem Kära Hjem/ Anna Avatar

    Så vakkert mitt i sorgen!

    Klem Anna

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *